Formułowanie celów wychowawczych szkoły

edukacja
edukacja

Zapraszamy do zapoznania się z nową publikacją – „Formułowanie celów wychowawczych szkoły w oparciu o analizę zadań rozwojowych uczniów”. Autorka artykułu Ewa Węgrzyn-Jonek wyjaśnia, jak skutecznie stawiać cele wychowawcze, czym są zadania rozwojowe oraz jak zidentyfikować konkretne zadania, z którymi mierzą się uczniowie. Są to kluczowe treści przy formułowaniu programu wychowawczo-profilaktycznego szkoły.

Podstawowym kryterium doboru celów wychowawczych szkoły są zadania rozwojowe uczniów. Wpływają one na to, jakie działania wychowawcze podejmujemy na poszczególnych etapach edukacyjnych.

Artykuł ukazał się w banku dobrych praktyk dotyczących programu wychowawczo-profilaktycznego.

Link do publikacji:

Formułowanie celów wychowawczych szkoły w oparciu o analizę zadań rozwojowych uczniów

 

Ostatnia aktualizacja: 17 kwietnia 2019

Idź do góry