Bank dobrych praktyk – WWIP

  1. Co można zrobić, aby nie brakowało przyjaznych i życzliwych relacji w szkole? Program „Mediacje rówieśnicze”
  2. Program wychowawczo-profilaktyczny – krok po kroku
  3. Działania wychowawczo-profilaktyczne a diagnoza potrzeb środowiska szkolnego
  4. Wspomaganie szkoły w budowaniu systemu wychowawczego. E. Węgrzyn-Jonek
  5. Diagnoza sytuacji uczniów z trudnościami – E. Węgrzyn-Jonek
  6. Uczymy się tolerancji. M. Małek,
  7. Wspieranie pracy wychowawców klas . B. Solecka
  8. Jak rozwijać postawy kreatywne uczniów? L. Pasich
  9. Jak kształtować kompetencje społeczne w procesie dydaktyczno-wychowawczym? S. Łukasik-Bębska
  10. Potrzeby, oczekiwania, wartości rodziców a koncepcja pracy placówki. M. Biegajło
  11. Informacja, decyzja, diagnoza. P. Wawer
  12. Wspomaganie szkół poprzez realizację inicjatyw nauczycieli, uczniów, rodziców w ramach rozwijania kompetencji kluczowych uczniów – część I
  13. Wspomaganie szkół poprzez realizację inicjatyw nauczycieli, uczniów, rodziców w ramach rozwijania kompetencji kluczowych uczniów – część II
  14. Od spotkania z dyrektorem do diagnozy potrzeb rozwojowych placówki. M. Szostak
  15. Zróbmy sobie ewaluację. K. Bednarek
  16. Uczeń obcojęzyczny w szkole - E. Obara-Grączewska
  17. Rozwijanie kompetencji kluczowych z zakresu wychowania i kształtowania postaw - A. Biegańska, Z. Szmidt
  18. „Facing the odds” – nauka prawdopodobieństwa i profilaktyka hazardu w jednym
  19. Wolontariat jako metoda uspołeczniania uczniów niedostosowanych społecznie
  20. Wolontariat jako metoda kształtowania nowej tożsamości osobowościowej wychowanek MOW w Szczecinie
  21. Warszawska Liga Piłki Nożnej Ośrodków Wychowawczych i Domów Dziecka jako metoda wychowywania przez sport
  22. Bank Dobrych Praktyk WSPE: Zamojski Przegląd „Reportaż” – rozwijanie indywidualnych potrzeb młodzieży szkolnej
  23. Bank Dobrych Praktyk WSPE: Galeria Artystyczna „Wieszak”. Jak kształtować aktywnych twórców i świadomych odbiorców kultury
  24. Rady rodziców. Kompetencje i zasady działania (pdf. 2,8 MB)
  25. Planowanie interwencji w rozwiązywaniu trudności wychowawczych

Ostatnia aktualizacja: 21 lutego 2019

Idź do góry