baner Kompetencje Językowe

 

Programowanie, nauka, proces, projekt – to kilka wybranych słów-kluczy naszego konkursu.

Wszystkich nauczycieli szkół podstawowych (klasy 1–7), zainteresowanych problematyką nauki programowania i wykorzystywania programowania w nauczaniu w ramach realizacji nowej podstawy programowej, zapraszamy do udziału w konkursie „Z programowaniem za pan brat”. Organizatorem konkursu jest Ośrodek Rozwoju Edukacji w Warszawie.

Konkurs odbywa się w dwóch kategoriach i polega na:

a) przygotowaniu, zrealizowaniu wraz z zespołem projektowym i opisaniu przez nauczyciela projektu edukacyjnego z zakresu programowania; zarejestrowania go w formie karty projektu wraz z wytworami powstałymi w trakcie jego realizacji w postaci grafik, gier, fotografii, filmów, opisów działań uczniowskich itp.;

i/lub

b) opracowaniu zestawu minimum 10 scenariuszy zajęć lekcyjnych lub pozalekcyjnych z zakresu programowania i zaprezentowaniu ich poprzez wypełnienie kart scenariuszy.

Na laureatów konkursu, którzy zrealizują projekt edukacyjny czekają cenne nagrody: zestawy LEGO® MINDSTORMS® EV3 oraz Raspberry Pi 3 model B, gry Scottie Go!, zestawy Ozobot oraz Dash i Dot.

Autorzy zestawów scenariuszy otrzymają nagrody pieniężne, a ich prace zostaną opublikowane w formie poradnika dla nauczycieli.

Prace konkursowe należy przesyłać wyłącznie w formie elektronicznej (pliki word, skany pdf) w systemie zgłoszeniowym zgodnie z instrukcją stanowiącą załącznik nr 5 Regulaminu Konkursu:

  1. projekty edukacyjne do dnia 19.11. 2017 roku do godziny 23.55;
  2. zestawy scenariuszy do dnia 5.11. 2017 roku do godziny 23.55.

Pytania dotyczące konkursu należy kierować na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Czekamy na Państwa innowacyjne projekty edukacyjne i ciekawe scenariusze zajęć!

Załączniki:
PlikOpisRozmiarZałączonyOstatnia modyfikacja
Pobierz plik (Regulamin - Załącznik nr 1 - Karta zgłoszenia projektu - Z programowaniem za pan brat.pdf)Regulamin - Załącznik nr 1 - Karta zgłoszenia projektu 401 kB2017-09-06 10:542017-09-06 10:55
Pobierz plik (Regulamin - Załącznik nr 2 - Karta zgłoszenia zestawu scenariuszy - Z programowaniem za pan brat.pdf)Regulamin - Załącznik nr 2 - Karta zgłoszenia zestawu scenariuszy 274 kB2017-09-06 10:542017-09-06 10:55
Pobierz plik (Regulamin - Załącznik nr 3 - Karta scenariusza zajęć - Z programowaniem za pan brat.docx)Regulamin - Załącznik nr 3 - Karta scenariusza zajęć 36 kB2017-09-06 10:552017-09-06 10:55
Pobierz plik (Regulamin - Załącznik nr 4 - Karta projektu - Z programowaniem za pan brat.docx)Regulamin - Załącznik nr 4 - Karta projektu 39 kB2017-09-06 10:562017-09-06 10:56
Pobierz plik (Regulamin - Załącznik nr 5 - Instrukcja umieszczania materiałów w systemie - Z programowaniem za pan brat.pdf)Regulamin - Załącznik nr 5 - Instrukcja umieszczania materiałów w systemie 409 kB2017-09-06 10:562017-09-06 10:56
Pobierz plik (Regulamin Konkursu Z programowaniem za pan brat.pdf)Regulamin Konkursu 322 kB2017-09-06 10:572017-09-06 10:57
Zaktualizowano: 6 września 2017

Nowości wydawnicze ORE

Pobierz z Biblioteki Cyfrowej ORE