Otwarty konkurs grantowy – ważne informacje dla niepublicznych placówek doskonalenia nauczycieli

Zmiany w otwartym konkursie grantowym wprowadzone od 1 grudnia 2021 r. umożliwiają złożenie wniosku o grant niepublicznym placówkom doskonalenia nauczycieli, których kadra zatrudniona jest na podstawie innych umów, niż umowa o pracę. Przedłużony został także termin składania wniosków o grant do 31.12.2021 r.
Środki uzyskane w ramach grantu należy przeznaczyć na szkolenia dla nauczycieli, a dodatkowo będzie możliwość zrealizowania działań związanych ze szkoleniem kadry placówek doskonalenia nauczycieli, bibliotek pedagogicznych oraz doposażeniem w sprzęt.

Szczegółowe informacje, regulamin konkursu i procedury niezbędne do złożenia wniosku grantowego dostępne są na stronie projektu, w zakładce dokumentacja.

Wniosek o grant należy złożyć przez elektroniczny generator wniosków Witkac.pl

Jak złożyć wniosek w otwartym konkursie grantowym?

Poniżej przedstawiamy krótką instrukcję wideo, w której krok po kroku pokazujemy, w jaki sposób złożyć wniosek grantowy za pomocą elektronicznego generatora Witkac.pl

Obejrzyj filmik z instrukcją.

Spotkanie informacyjno-konsultacyjne (online)

Zapraszamy placówki zainteresowane otrzymaniem dofinansowania w otwartym konkursie grantowym na spotkanie informacyjno-konsultacyjne, które odbędzie się 15 grudnia 2021 o godz. 10:00.

W celu zapisania się na wybrany termin prosimy o wypełnienie formularza elektronicznego.

Link do spotkania zostanie przesłany w przeddzień wydarzenia na wskazany przy zapisie adres mailowy.

Otwarty Konkurs Grantowy prowadzony jest przez Ośrodek Rozwoju Edukacji w ramach projektu grantowego „Wsparcie placówek doskonalenia nauczycieli i bibliotek pedagogicznych w realizacji zadań związanych z przygotowaniem i wsparciem nauczycieli w prowadzeniu kształcenia na odległość”. Projekt jest realizowany w partnerstwie z Centrum Informatycznym Edukacji.

Ostatnia aktualizacja: 7 grudnia 2021