Wspomaganie szkół w rozwoju kompetencji kluczowych uczniów − dobre praktyki

  1. Rozwijanie kompetencji matematycznych - M. Dąbrowska
  2. Porozmawiajmy o matematyce - M. Dąbrowska
  3. Tekst argumentacyjny - rozwijanie u uczniów kompetencji językowych i społecznych - M. Kosińska-Pułka, B. Święch
  4. Rozwijanie kompetencji kluczowych z zakresu wychowania i kształtowania postaw - A. Biegańska, Z. Szmidt
  5. Design thinking - M. Brewczyńska
  6. Samorządna Szkoła - M. Kędra
  7. Pod wspólnym dachem Cogito - M. Kędra
  8. Po nitce do kłębka - J. Zaremba
  9. TIKi dla metodyki - M. Budzik
  10. Szkoła, która lubi się uczyć - M. Bieńkowska
  11. Jak rozwijać kompetencje matematyczne uczniów - M. Bieńkowska
  12. Rozpoznanie potrzeb rady pedagogicznej - B. Zajdler
  13. Z doświadczeń SORE - D. Szmidt
  14. Diagnoza sytuacji uczniów z trudnościami - E. Węgrzyn-Jonek
  15. Działania Biblioteki Pedagogicznej w Tarnowie - L.Marzec
  16. Uczeń obcojęzyczny w szkole - E. Obara-Grączewska
  17. Procesowe wspomaganie w Pszczynie - M. Szostak
  18. KANAPA - K. Jasińska
  19. Artyści dla edukacji - K. Jasińska
  20. Wykorzystanie narzędzi krytycznego myślenia - G. Skirmuntt
  21. Krok po kroku - wspomaganie w szkole z uczniami ze SPE_J. Zaremba
  22. Język polski dla cudzoziemców - sugestie wspomagające_K. Pasławska-Iwanczewska
  23. Przy okazji - U. Opłocka
  24. Warszawski model wspomagania_ P. Wawer, J.Zaremba
  25. Wykorzystanie metod aktywizujących do realizacji zadań wynikajacych z wniosków z analizy pracy szkoły Z. Szmidt, A. Śniegucki
  26. Wspomaganie procesowe klas sportowych Zespołu Szkół nr 10 w Kaliszu S. Melka
  27. Znaczenie diagnozy dla efektywności procesu wspomagania szkół i placówek oświatowych A. Herma, A. Książek
  28. Matematyka w przyrodzie. Scenariusze warsztatów – K. Stępień
  29. Regionalizm - patriotyzm jutra, czyli inspiracje Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Olsztynie I. Jóźwiak
  30. Dobre praktyki w zakresie wspomagania placówek oświatowych na przykładzie Przedszkola nr 56 w Bielsku Białej A. Michalkiewicz-Gorol
  31. E-książka narzędziem kształcenia kompetencji kluczowych A. Płusa
  32. Sieć współpracy i samokształcenia przestrzenią rozwijania kompetencji informatycznych w obszarze edukacji czytelniczej i medialnej. Część II. A. Płusa
  33. Sieć współpracy i samokształcenia przestrzenią rozwijania kompetencji informatycznych w obszarze edukacji czytelniczej i medialnej. Część I. A Płusa
  34. Realizacja projektu „Myślę logicznie – działam technologicznie”. L. Tega
  35. Zróbmy sobie ewaluację. K. Bednarek
  36. Wspomaganie szkoły w budowaniu systemu wychowawczego. E. Węgrzyn-Jonek
  37. Bielski model wspomagania szkół i placówek edukacyjnych. Opis dwuletnich doświadczeń wdrażania kompleksowego wspomagania szkół w Bielsku-Białej. A. Książek
  38. Jak wspomagać szkoły w rozwoju kompetencji kluczowych? Na przykładzie działań podejmowanych przez Wojewódzki Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Sieradzu. E. Marciniak-Kulka; O. Neyman
  39. Organizacja wspomagania pracy szkół i przedszkoli w Gminie Miejskiej Kraków. E. Zadęcka
  40. Doświadczenia poszukujące – technika stosowana w procesie wspomagania szkół w rozwoju kompetencji kluczowych uczniów. M. Kędra
  41. Doświadczanie obywatelskości drogą do kształtowania kompetencji uczniów. M. Kędra
  42. Jak wykorzystać ćwiczenia interaktywne w kształceniu kompetencji informatycznych? A. Płusa
  43. Rozwijanie kompetencji informatycznych uczniów w szkole podstawowej. A. Szeląg
  44. Osiem filarów skuteczności wspomagania szkół i przedszkoli w powiecie pszczyńskim dla ośmiu kompetencji kluczowych. M. Szostak
  45. TIK na głowie, czyli zmiana w nowym wydaniu. Doświadczenia z nieco innego sposobu wspomagania rozwoju kompetencji nauczycieli. A. Kluszczyńska
  46. Z doświadczeń pracownika poradni. Kompleksowe wspomaganie w wychowaniu uczniów na przykładzie domu dziecka. M. Jasińska
  47. Wspomaganie szkoły w umożliwianiu uczniowi odniesienia sukcesu edukacyjnego. B. Solecka
  48. Wspomaganie szkoły w motywowaniu uczniów do nauki przez wykorzystanie elementów oceniania kształtującego. B. Solecka
  49. Od spotkania z dyrektorem do diagnozy potrzeb rozwojowych placówki. M. Szostak
  50. Wrocławski system diagnoz edukacyjnych jako element wspomagania rozwoju kompetencji kluczowych u uczniów. A. Cisowska, B. Święch
  51. Wspomaganie szkoły w zakresie technik uczenia się i metod motywujących do nauki. B. Solecka
  52. Wspomaganie, by wciąż chciało się być wspomaganym. M. Biegajło
  53. Jak wspomagamy w powiecie pabianickim? Przykład dobrej praktyki. M. Biegajło
  54. Matematyka w przyrodzie. Wspomaganie nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w rozwijaniu kompetencji uczniów K. Pluta
  55. Wspomaganie szkół poprzez realizację inicjatyw nauczycieli, uczniów, rodziców w ramach rozwijania kompetencji kluczowych uczniów – część I. E. Szczerba
  56. Wspomaganie szkół poprzez realizację inicjatyw nauczycieli, uczniów, rodziców w ramach rozwijania kompetencji kluczowych uczniów – część II E. Szczerba
  57. Zrozumieć szkołę. M. Szostak
  58. Informacja, decyzja, diagnoza. P. Wawer, J. Zaremba
  59. Potrzeby, oczekiwania, wartości rodziców a koncepcja pracy placówki. M. Biegajło
  60. Jak kształtować kompetencje społeczne w procesie dydaktyczno-wychowawczym? S. Łukasik-Gębska
  61. Jak rozwijać postawy kreatywne uczniów? L. Pasich
  62. Kreatywnie w całej gminie. Opis wspomagania prowadzonego nieformalnie. D. Kałasz
  63. „TIK z głową”. Wspomaganie w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Rzeczycy Ziemiańskiej ‒ refleksje dyrektora i osoby wspomagającej. D. Kalasz
  64. - Działania biblioteki pedagogicznej w kształtowaniu kompetencji kluczowych przez organizowanie i koordynowanie prac sieci współpracy i samokształcenie w zakresie promowania czytelnictwa. A. Arkabus
  65. Spotkanie SORE z zespołem zadaniowym. B. Solecka
  66. Uczeń – aktywny uczestnik procesu wspomagania. B. Solecka
  67. Wspieranie pracy wychowawców klas . B. Solecka
  68. Ewaluacja procesu wspomagania. B. Solecka
  69. Poradnie specjalistyczne wspomagają w Gminie Miejskiej Kraków. R. Flis,
  70. Uczymy się tolerancji. M. Małek,
  71. Jak oceniać, aby podnieść wyniki kształcenia uczniów. L. Pasich
  72. Nauczanie przez eksperymentowanie. G. Skirmuntt
  73. O wspomaganiu szkoły podstawowej w zakresie wykorzystania TIK w pracy z uczniami. D. Szmidt,
  74. Przyjemne z pożytecznym. A. Arkabus
  75. Dlaczego warto mówić o kompetencjach dotyczących inicjatywności i przedsiębiorczości? – B. Zajdler
  76. Szkolny system wspierania uzdolnień. – H. Wurszt
  77. Nowoczesne technologie w procesie aktywizowania ucznia. Konsultacje nauczycieli z SORE. – B. Solecka
  78. Metody i formy pracy ekspertów zewnętrznych stosowane w procesie wspomagania szkół. – B. Solecka
  79. Mały wielki Polak w naszej szkole. Cz 2 – Agata Arkabus
  80. Mały wielki Polak w naszej szkole. Cz 1 – Agata Arkabus
  81. Kształtowanie kompetencji kluczowych w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych. Cz. 1 – Anna Płusa
  82. Kształtowanie kompetencji kluczowych w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych. Cz. 2 – Anna Płusa
  83. Rozpoznawanie potrzeb dotyczących kompetencji kluczowych… – Blandyna Zajdler
  84. Co robi SORE w szkole? – M. Budzik
  85. SORE u Dyrektora szkoły – M. Budzik
  86. Myślę, więc rysuję – M. Budzik
  87. Uczenie przez nauczanie - M. Młyńska
  88. Po co uczniom TIK? - K. Kluszczyński
  89. Jastrzębski projekt “Rozkodujmy matematykę w naszym mieście”_cz. 2, – E. Szatkowska, E. Majchrzak, J. Rajnysz
  90. Jastrzębski projekt “Rozkodujmy matematykę w naszym mieście”_cz. 1, – E. Szatkowska, E. Majchrzak, J. Rajnysz
  91. Jak uczyć się na miarę XXI w.? - M. Budzik
  92. Gry i zabawy na zajęciach z matematyki - M. Bieńkowska
  93. Lubelski Klub Nauczyciele z Pasją - wspomaganie przez wspólne działanie - A. Rejmak-Konopska
  94. Integracja sensoryczna i efekt FLOW - wspomaganie w Przedszkolu nr 350 w W-wie_E.P.Wawer
  95. Jak się uczyć, żeby się nauczyć? - M. Młyńska
  96. Pytania wspomagające proces uczenia się - M. Budzik
  97. Gdy sztorm i burze - wspomaganie w szkole przyszpitalnej - A.J. Zaremba
  98. Fundament innowacyjnej szkoły - A. Kluszczyńska, P. Wawer
  99. Plan daltoński w nauczaniu matematyki - M. Bieńkowska
  100. Jak skutecznie współpracować z rodzicami? - I. Mias-Dudek
  101. Wpływ doskonalenia się nauczycieli na generowanie inicjatywności i przedsiębiorczości - D. Szmidt
  102. Proces wspomagania w odniesieniu do kształtowania umiejętności uczenia się - D. Szmidt
  103. Kształtowanie umiejętności interpersonalnych uczniów - B. Solecka
  104. Dostosowanie metod pracy do indywidualnych potrzeb rozwojowych - B. Solecka
  105. Motywowanie do nauki uczniów w wieku gimnazjalnym - B. Solecka
  106. Jak skutecznie się uczyć? - Scenariusz - B. Solecka
  107. Specyfika wspomagania nowo powstałej placówki - P. Wawer
Idź do góry