- Edukacja uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i sprzężoną
- Indywidualny pogram edukacyjno-terapeutyczny (IPET) dla dziecka z niepełnosprawnością sprzężoną w edukacji przedszkolnej
- IPET dla uczennicy z upośledzeniem w stopniu lekkim w gimnazjum
- Indywidualny pogram edukacyjno-terapeutyczny (IPET) dla dziecka z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w edukacji przedszkolnej
- Model pracy z uczniem upośledzonym umysłowo w stopniu lekkim w: Podniesienie efektywności kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Materiały dla nauczycieli, s. 177 (uwaga: materiały dotyczą zmienionego w 2013 r. Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach)
- Model pracy z uczniem upośledzonym umysłowo w stopniu umiarkowanym lub znacznym w: Podniesienie efektywności kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Materiały dla nauczycieli, s. 201 (uwaga: materiały dotyczą zmienionego w 2013 r. Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach)
Niepełnosprawność intelektualna
Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2018