Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zamknij ten komunikat

Zintegrowane nauczanie przedmiotowo-językowe Drukuj Email
Zintegrowane nauczanie przedmiotowo-językowe.

Zintegrowane nauczanie przedmiotowo-językowe (CLIL – od angielskiego Content and Language Integrated Learning) określane najczęściej jako nauczanie dwujęzyczne to jednoczesne nauczanie przedmiotu i języka obcego, nauczanie treści przedmiotowych poprzez język obcy. Projekt Nauczanie Dwujęzyczne zapoczątkowany został przez Centralny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli i jest kontynuowany przez Ośrodek Rozwoju Edukacji.

Dotychczas opracowane materiały dotyczące projektu dostępne są w materiałach do pobrania

Mapa szkół dwujęzycznych w Polsce

 

W woj. świętokrzyskim brak szkół dwujęzycznych

 

Zaktualizowano: czwartek, 01 marca 2012
  Powrót Powrót

 

Rok Jana Karskiego  oświatowe ABC  Rok Bezpiecznej Szkoły  reformaEdukacji

link - Ośrodek Rozwoju Edukacji                  link - Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą               link - Centrum Informatyczne Edukacji              link - Centralna Komisja Egzaminacyjna                Instytut Badań Edukacyjnych            link - Krajowy Ośrodek Wspierania Edukacji Narodowej i Ustawicznej            link - Ministerstwo Edukacji Narodowej


 

on-line: 75
Do góry